×
  • o firmie
  • wypadek przy pracy
  • nadzór
  • szkolenia
  • pomiary czynników
  • ryzyko zawodowe
  • kontakt

  • mgr inż. Robert Paternoga
    rok założenia 2003

    Telefon komórkowy
      +48 607 838 180

    BHP PROFFES

    Oferujemy Państwu kompleksową obsługę Firmy w zakresie BHP.

    Rok założenia Firmy 2003

     

    Ofertę kierujemy do wszystkich podmiotów gospodarczych i instytucji, które potrzebują pomocy w dziedzinie szeroko pojętego bezpieczeństwa pracy.


    czytaj więcej...

    o firmie



    Oferujemy Państwu kompleksową obsługę Firmy w zakresie BHP.

    Rok założenia Firmy 2003

     

    Ofertę kierujemy do wszystkich podmiotów gospodarczych i instytucji, które potrzebują pomocy w dziedzinie szeroko pojętego bezpieczeństwa pracy.

     

    Obejmuje ona między innymi:

    • szkolenia z zakresu bhp, ppoż. oraz pierwszej pomocy,

    • sporządzanie kompletnej dokumentacji wypadków przy pracy,

    • opracowanie ryzyka zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, ze szczególnym uwzględnieniem działań profilaktycznych,

    • opracowywanie instrukcji stanowiskowych bhp,

    • doradztwo w zakresie stosowania przepisów i zasad bhp oraz organizacji i metod pracy,

    • organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.

     

    Proponujemy również pełną obsługę realizacji zadań służby bhp prowadzoną zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004, stanowiącą bardzo wygodne i kompleksowe rozwiązanie ustawowego obowiązku pracodawców, polegającego na utworzeniu "zewnętrznej służby BHP".

     

    Nasza Firma oferuje swoim Klientom bezpieczeństwo dla pracownika i pracodawcy.

     

    Zapewniamy odpowiednio wykwalifikowaną kadrę wykładowców, posiadających wymagane prawem wykształcenie, uprawnienia pedagogiczne i doświadczenie zawodowe. Naszym atutem jest wszechstronność oferowanych usług oraz możliwość negocjacji zarówno terminów, miejsc szkoleń jak i cen usług.

     

    Zapraszamy Państwa do współpracy!

    główny specjalista BHP Robert Paternoga

    wypadek przy pracy



    W razie wypadku przy pracy pracodawca jest zobowiązany!!!

    • Podjąć działania eliminujące lub ograniczające zagrożenie,

    • Zapewnić udzielenie pierwszej pomocy osobie poszkodowanej,

    • Zabezpieczyć miejsce wypadku,

    • Ustalić okoliczności i przyczyny wypadku,

    • Sporządzić wymaganą dokumentację powypadkowa,

    • Zastosować środki profilaktyczne zapobiegające podobnym wypadkom.

     

    PRACODAWCO PAMIĘTAJ !!!

    • Na sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powypadkowej masz tylko 14 dni od chwili zgłoszenia wypadku przez poszkodowanego.

    • Dokumentację powypadkową należy przechowywać przez 10 lat.

     

    Jeżeli Państwo chcą mieć pewność, że dokumentacja jest sporządzona prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

     

    nadzór



    Proponujemy pełny outsourcing w zakresie służby BHP prowadzony zgodnie z Kodeksem Pracy Art. 237/11 oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z póź. zm.).

    Bardzo wygodnym i kompleksowym rozwiązaniem jest powierzenie zadań służby bhp specjalistom spoza zakładu pracy.

    Korzystanie z usług firm zewnętrznych należy do najefektywniejszych i najtańszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem.

    szkolenia



    Oferujemy Państwu szeroki zakres szkoleń organizowanych u Klienta lub w siedzibie Firmy. Właściwy poziom szkoleń zapewnia wykwalifikowana kadra wykładowców z przygotowaniem pedagogicznym i zawodowym, nowoczesny sprzęt ułatwiający przyswajanie wiedzy oraz miła atmosfera. Każde szkolenie kończy się egzaminem i otrzymaniem stosownego zaświadczenia.

     

    • Szkolenia wstępne ogólne BHP

    • Szkolenia okresowe BHP dla pracowników na stanowiskach robotniczych

    • Szkolenia okresowe BHP dla pracowników administracyjno-biurowych

    • Szkolenia okresowe BHP dla pracodawców i kadry kierowniczej

    • Szkolenia z zakresu udzielania pierwszej pomocy

    • Szkolenia z zakresu ochrony ppoż.

     


    pomiary czynników

    Nasza Firma współpracuje z Centralnym Laboratorium Badawczym CON-LEX przy Wyższej Inżynierskiej Szkole Bezpieczeństwa i Ochrony Pracy w Radomiu 

    W Centralnym Laboratorium Badawczym CON-LEX został wdrożony system zarządzania zgodny z normą: PN-EN ISO/IEC 17025:2005 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących”.

    Laboratorium wykonuje badania na podstawie instrukcji badawczych i procedury badawczej opartych na polskich normach, normach międzynarodowych i dokumentach równoważnych.

    Do wykonywania pomiarów czynników uciążliwych i szkodliwych stosowane są przyrządy pomiarowe I klasy dokładności renomowanych firm krajowych i zagranicznych, posiadające ważne świadectwa wzorcowania. 

    Wyposażenie pomiarowe laboratorium objęte jest programem wzorcowania zewnętrznego i wewnętrznego w celu zapewnienia spójności pomiarowej.

                     

    Kontakt (przyjmowanie zleceń):

    Teren woj. małopolskiego:

    tel. 607 838 180

     

    Centralne Laboratorium Badawcze CON-LEX 

    26-600 Radom, ul. Mokra 1

    tel. 48/385-17-15 wew. 16

    tel. 48/385-11-15 wew. 26

    kom. 0/504-045-289 (również w godzinach popołudniowych)

    e-mail: laboratorium@conlex.pl

     



    Celem działalności Laboratorium jest:

    • prowadzanie badań i realizacja zakładowego programu badawczego,

    • świadczenie usług pomiarowych czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy,

    • ocena higieniczna środowiska pracy (na stanowiskach pracy w zakładach produkcyjnych i usługowych).

    • Laboratorium posiada Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego Nr AB 1070 wydany przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA)

    Akredytowany zakres badań czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia w środowisku pracy Laboratorium Badań Środowiska Pracy:

    • badanie hałasu słyszalnego (ustalonego i nieustalonego) określonego poprzez: poziom ekspozycji na hałas odniesiony do 8-godzinnego dnia pracy, równoważny poziom dźwięku A, maksymalny poziom dźwięku A i szczytowy poziom dźwięku C,

    • badanie środowiska termicznego (zimnego, umiarkowanego, gorącego),

    • badanie oświetlenia elektrycznego określonego poprzez natężenie i równomierność oświetlenia oraz oświetlenia dziennego na zewnątrz i w pomieszczeniach na stanowiskach pracy,

    • badanie ciężkości pracy poprzez wyznaczenie wydatku energetycznego na stanowiskach pracy (metoda wentylacji płuc),

    • badanie natężenia pola elektromagnetycznego,

    • pobieranie próbek powietrza na stanowisku pracy do oznaczenia:

      - pyłu całkowitego

      - pyłu respirabilnego

      - wolnej krystalicznej krzemionki

      - lotnych związków organicznych 

      - metali

    • badanie stężenia pyłu całkowitego i respirabilnego,

    • badanie stężenia tlenku węgla.

          

    Laboratorium wykonuje ponadto pomiary (pomiar nieakredytowany)

    - badanie stężenia tlenku i ditlenku azotu (pomiar nieakredytowany)

    - pobieranie próbek powietrza na stanowisku pracy do oznaczenia związków nieorganicznych

     

     Akredytowana działalność jest określona w zakresie akredytacji NR AB 1070

    Nasze atuty to:

    • profesjonalna obsługa

    • krótkie terminy realizacji badań

    • konkurencyjne ceny

    • realizacja badań na terenie całego kraju

     


     

    ryzyko zawodowe



    Zgodnie z Kodeksem pracy Art. 226, pracodawca jest zobowiązany ocenić i udokumentować ryzyko zawodowe związane z wykonywaną pracą oraz zastosować niezbędne środki profilaktyczne zmniejszające ryzyko.

     

    Aby poinformować pracowników o ryzyku zawodowym, pracodawca musi przede wszystkim ocenić jego wielkość związaną z wykonywaną pracą i w zależności od tego zastosować odpowiednie środki chroniące pracowników przed występującymi zagrożeniami, czyli czynnikami niebezpiecznymi, szkodliwymi i uciążliwymi występującymi w procesie pracy.

     

    Ocenę ryzyka wykonuje się dla stanowiska pracy, czyli dla wszystkich pracowników na danym stanowisku, a nie dla każdego pracownika z osobna.

     

    Korzyści pracodawcy z prawidłowo przeprowadzonej oceny ryzyka:

    • Spełnienie wymagań prawnych

    • Świadomość występujących zagrożeń i czy stosowane środki profilaktyczne są  wystarczające

    • Zamiast intuicji - świadome zarządzanie poziomem ryzyka

    • Lepsza pozycja przy ewentualnych procesach o odszkodowanie

     

    Z naszą pomocą ten obowiązek przestanie być dla Państwa problemem.

     


    KONTAKT